Jul

Jul
Jul

lørdag den 31. december 2011

31.dec



Sidder jeg og laver blog nytårsaften!!!! ja for lige nu er manden ved at køre datteren til fest såååå...


Fotoerne er fra den flotte frostdag.

Da jeg stod op imorges viste jeg ikke hvad vi skulle have at spise idag, og havde heller ikke købt ind, så det var afsted inden alle butikker lukkede.
Igår var jeg jo på kusus så det havde jeg ikke lige tænkt over, men menuen endte med:

Rejecoctails.


Lasange, hvilket den har stået på de sidste par år, måske det bliver vores families tradition. Vi ikke så vilde med fisk. Lasange kan vi alle lide.


 Pavlova


De her venter til senere sammen med Champangen, har selv bagt dem.

Hvad med dig har du et nytårsforsæt?

Det buldre udenfor, godt man bor udenfor byen. Hunden har gøet lidt af de højeste brag.

Godt nytår!





1 kommentar:

  1. hej Doreen
    nu kan jeg pludselig igen kommentere herinde
    og så vil jeg benytte lejligheden til at ønske dig godt nytår
    og endnu engang beundre dine flotte fotografier.
    det var en lækker nytårsmenu .o)
    hilsen Mona

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar