Jul

Jul
Jul

onsdag den 21. december 2011

21.dec


Først vil jeg sige wauuuu til at min blog har rundet 3000 hits, det gør mig så glad at der er nogle der læser med derude.

Idag kom den første sne, den sne min datter sukker sådan efter, før er det ikke ordenlig jul, det kan jeg godt huske, det der.

Herover er husets eneste engel, og det har fulgt mig hele mit liv, utroligt at den alligevel ser så pæn ud.
Hun har en nøgle om halsen, og jeg tror hun ved hvad den skal bruges til.
De sidste 20 år har der nok ikke været noget, der viste at julen var noget kristent i vores hjem, vi har hellere ville fejre, at der er en endnu ældre tradition at fejre på denne tid af året.


Så kræmmerhuse, kugler, stjerner, hjerter osv er tilladt og nisser selvfølgelig.



Idag fik jeg lavet en stor gryde fyldig Minstrone suppe til to dage, det var lige hvad jeg havde brug for. Masser af ting var der i hvidløg, løg,pastinak, selleri, porre,tomat, blegselleri, bacon, og bønner.
Persilledrys over og hvidløgsflüts mums.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar