Jul

Jul
Jul

fredag den 9. december 2011

9.dec.



Har besøgt en veninde idag der var syg, det rart at kunne gøre nogle glade på den måde.
Vi arbejder også med en selvudviklings bog sammen, og det er så fedt at se hinandens udvikling, og de små forandringer, der sker for os begge undervejs i processen.
Det faktisk fantastisk, som nogle af vores ønsker også er eller er ved at gå i opfyldelse.
Det nok noget af det bedste jeg/ vi har gjort for os selv meget længe.
Til min fødselsdag for to år siden besluttede jeg, at fra nu af ville jeg "gå hjertes vej" og det er en smuk og fantastisk vej. Jeg siger ikke det er uden knubs og misforståelser, fordi man er så hudløs ærlig men jeg ved en ting, jeg er tro mod mig selv. Det det vigtigste for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar