Jul

Jul
Jul

torsdag den 15. december 2011

15.dec



Idag havde jeg virkelig lyst til, at der skulle ske noget spontant. Det kom helt af sig selv, for jeg blev ringet op af Sorø posten(lokal avis). En sød kvinde spurgte mig om jeg havde tid idag til at komme med ud i en have og snakke om Mistelten. Det havde jeg. I sidste uge ringede hun til mig og spurgte om hun måtte bruge noget jeg før har skrevet i en artikel om emnet og om jeg kendte en have, hvor de voksede, og det gjord jeg. Her var vi så ude og se havens ejer gemte, ikke bare en Mistelteen men måske havde han 100 stykker i alle størrelser. Det var fantastisk. Fantastisk at høre alt hans viden om emnet, og jeg skal helt klart til marts /april prøve at pode et bær på et træ i min have.
I min gamle have i København havde vi en flot en på et gammelt æbletræ, men ved juletid var der altid nogle der kom ind og og noget af den.

Der er også noget andet jeg glædes over og det er at det nu er sikkert at Sif kommer og holder fordrag på mit arbejden den.27 marts 2012.
Emnet er:
Er I klar til at arbejde med oplevelser?

Måske arbejder du i en virksomhed, som kunne have gavn af at optimere brugen af oplevelser brugt som et strategisk værktøj til at øge værdien af jeres produkter eller services? Måske føler I, at tiden er moden til at udvikle jeres salg og markedsføring eller drive en innovationsproces. Kreative kompetencer og oplevelser som drivkraft for værdiskabelse er et vigtigt redskab i forretningsudvikling, markedsføring og innovation. Men hvordan identificerer I det største potentiale for at arbejde med oplevelser i netop jeres virksomhed? Få svar på jeres spørgsmål, lær om emotionel intelligens, storytelling og opnå indsigt i helt konkrete cases, hvor oplevelser har tjent til vækst og styrket virksomheders bundlinjeresultater.

Nøøøj hvor jeg glæder mig og håber at Sorø og omegnens borger vil tage godt imod hende.
Sif har også en skøn blog med meget inspiration fra sine lækre kogebøger med skønne fotografier.
Se hendes blog her:
http://siforellana.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar