Jul

Jul
Jul

søndag den 11. december 2011

11.dec



Dagen har stået i nissernes tegn, da vi har haft en officel nissetur, på mit arbejde.

Så der skulle samles matrialer ind, der skulle hænges poser op og senere tages poster ned igen.

Da børn og folk kom blev de først sat til at finde svar på 8 spørgsmål om nisser, når de havde bestået den opgave blev de stendt ud på selve nisse turen, hvor der var poster de skulle finde rundt om bygningerne, og lidt ud i naturen.
Hjemme igen kunne de få et nissebevis, hvis de havde det sidste svar til mig.
Så blev der lavet juledekorationer og spist æbleskiver og drukket glögg.

Herligt er det jo at kunne have beskæftiget nogle familier, der virkede glade og tilfredse da de gik derfra.

Tidligere samme morgen var jeg nede i min egen skov og hente gran til senere juledekorationer, og så en stor flot ræv. Det var dejligt da det er så sjælden at man ser en herude på landet. Faktisk kom den ud derfra, hvor min gamle rævegrav stadig står.
Den står der fordi jeg engang tog mig af forældreløse rævehvalpe igennem Dyrenes beskyttelse.
Kunne ikke lade være med at tænke om det var en af de gamle rævehvalpe, der nu bor i min gamle kunstige rævegrav.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar