Jul

Jul
Jul

torsdag den 8. december 2011

8.dec.



Idag har det været så smuk solskin, mærkeligt som det kunne været stille før stormen. Men det var det, helt stille med høj solskin.
Jeg havde to ting jeg lige skulle idag udenfor, det var ikke besøg af kunder. Men jeg skulle ud og have nogle fotos til en ny folder og nogle matrialer til et julearrangement på søndag på jobbet.
Så var det jeg gik der og nød vejret og tænkte, hvor er jeg heldig at jeg lige kan smutte ud og gøre dette, og så i min arbejdstid. Så konklutionen er at jeg har verdens bedste job.
Vil bare opfordre til at man kommer ud på denne tid af året når der er så meget dagslys, som der er idag, helst hver dag selvfølgelig, men det kommer jeg ikke engang selv.






Her er udsigten fra min arbejdsplads.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar