Jul

Jul
Jul

tirsdag den 13. december 2011

13.dec


Her er et julehjerte jeg købte i Paris i april måned i 28 graders varme. Det kan man slet ikke forstille sig idag, man kan mere tænke tilbage og mindes. Det er jo tilladt engang imellem. Butikken lå inde i en arkade med butikker, som kunne minde om en vej i Harry Pottes eventyrverden. Gamle fine butikker med gamle gadeskilte udenfor. Herligt at kunne tage dette fine hjerte frem hver jul og tænke at det har sin historie.

Idag valgte jeg at arbejde hjemmefra, konklutionen var at det burde jeg gøre lidt oftere. Men på denne tid er der meget rapport skriverier for mit vedkommende og det var det jeg skulle lave en brainstorm til. Jeg skulle bare have ro til at fordybe mig.


Midt på dagen fik jeg en sms fra min datter, hvor der stod "Vi skal da lave Lusiaboller idag".
Senere da hun kom hjem gjor vi så det, og om lidt skal jeg smage en.



Igår aftes hæklede jeg, og jeg mener JEG HÆKLEDE dette lille armbånd til en lille sød pige i familien.
Første lille hjemmelavede julegave.
Det var bare fordi jeg var blevet inspireret af en anden blog, at jeg fik lov at prøve. Her har I opskriften.
Selvfølgelig måtte jeg ud og finde en lille hjerteknap idag, da jeg handlede ind.

Fra Karen Klarbæks verden er opskriften:
http://karenklarbaeksverden.blogspot.com/2009/08/sadan-hkler-man-mine-armband.html
Hvis linket er væk for dig så prøv at køre musen henover, så kommer den frem, men du kan også finde Karen Klarbærks blog ude til højre under de blog jeg læser, god fornøjelse, det kan være du også bliver inspireret.

1 kommentar:

  1. smukt hjerte! og rigtigt sødt armbånd, og jeg synes det er stort at du har hæklet det, for hækling er noget jeg gerne ville blive bedre til!
    Og lækre luciaboller! Har faktisk aldrig smagt sådan en, men næste år må jeg hoppe med på vognen, for de ser så skønne ud med deres forskellige figurer.

    knus

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar