Jul

Jul
Jul

lørdag den 3. december 2011

3.dec




Det kan altså godt være hyggeligt at klæde sig varmt på og gå en tur selvom det rusker. Så det næsten endnu bedre at komme hjem igen og kikke ud på regnen og hygge sig med noget varmt at drikke.


En god ting idag var at være ude og handle og falde over et mærke, jeg har ledt efter længe. Duften af "grøn te", det lyder nok særligt godt. Men denne duft er både frisk, cremet og ikke for meget. I det hele taget er jeg slet ikke så meget til dufte. Typen der drøner igennem underetagen af Illum. Eller typen, der kan gå ud af en bus for at gå resten at vejen, hvis en kvinde med en styg duft træder ind.
Men her var den, og er ikke spor økologisk desværre, det var helt underligt at købe sådan noget efter mange år kun  med øko. Nå! men nu prøver jeg den altså.


Idag var også dagen, hvor den store julekasse blev åbnet. Det er jo som sagt forbudt inden den første december. Så vi har pyntet lidt op, sjovt som nogle ting har deres faste plads i huset år efter år.


Dejligt at få gammel nis frem. Da jeg var barn stod han på en hylde nede i kælderen og så altid meget levende ud i ansigtet, så ham har jeg snakket meget med. Mærkeligt nok kom han aldrig med op i stuerne, da jeg var barn. Det han så  kommet hver jul, efter jeg er blevet voksen, flyttet hjemmefra og snuppet ham med mig.

Skal her om lidt lave glögg essens, som skal stå og trække nogle uger, som en af mine Facebookvenner har skrevet om. Mums det bliver godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar