Jul

Jul
Jul

fredag den 2. december 2011

2.dec


Sådan ser vores kalenderlys ud lige for tiden, for jeg har ikke kunne finde den rigtige lysestage, der passer til de her små lys med numre på. Lysene er ikke større end dem man sætter på et juletræ, så de er rimlig hurtigt brændt ned.


Morgen startede med denne julerøde smoothie, med en banan, lidt citronsaft, frosne hindbær,risproteinpulver, rismælk, og listin granulat(det sidste hjælper hvis man føler sig lidt overbebyrdet). Det blev så for at gøre lidt særligt ud af det, serveret i et fint glas, med lidt hjemmelavet müsli ovenpå.


En dejlige ting idag var at det var fredag, ikke så meget fordi det så snart er weekend, mere fordi at jeg altid har et fast stavgang hold om fredagen. Det vil sige, at jeg hver fredag kommer ud og får motion og daglys. Jeg kommer ud i forskellig natur og med søde og rare mennesker, og det i min arbejdstid.
Selvom det regnede lidt var det skønt med frisk luft.





1 kommentar:

  1. hvor er det et smukt glas du har puttet smoothien i, sådan nogle kunne jeg godt tænkte mig! Og lyder skønt med det stavgang der.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar