Jul

Jul
Jul

tirsdag den 6. december 2011

6 dec.



Dagen har været travl men god. Jeg har været på posthuset med de første 40 breve vi sender ud fra arbejdet idag. De er til firmaer og virksomheder, om vores teambuilding tilbud. Det var en rar fornemmelse endelig at få dem afsted.
Nu håber jeg så bare at høre fra mange af dem.
Vores teambuilding tilbud er nemlig sjovt, både for dem der er med og os andre der står på de "levende" poster rundt i det smukke landskab.
Så kender I et firma der burde få tilsendt en folder så sig til, vi heller ikke så dyre.

Fotoet af bollen skyldes at jeg har haft hjemmebage bolle med til mine medarbejdere idag.
Man skal hygge om sine medarbejdere.
Hvordan man får tid til det når man er mig(i et lederjob), kan jeg godt fortælle. Inden jeg går i seng bikser jeg dejen sammen og den kommes i køleskabet. Næste dag tager jeg skålen ud når jeg står op, så står dejen lige der og vågner. Derefter tager jeg med en ske og klasker nogle klatter på bagepladen og så ind i oven med det samme. Først på 150 grader imens jeg er i bad, og når jeg kommer ud igen så på 200 grader til de ser færdige gyldne ud.
I dejen denne gang havde jeg puttet det i, der var tilbage når jeg har lavet grønsagsjuice, det der plum, altså rester fra rødbede, æble, og gulerod. Det smagte udemærket.

Om lidt vil jeg finde ud af hvordan jeg får sendt et julefoto til tvavisen, for det kunne da være sjovt at være med der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar