Jul

Jul
Jul

tirsdag den 20. december 2011

20.dec


Dette par vanter kan man jo ikke sige, men så håndledsvarmere fik jeg forleden.
Jeg fik dem uventet af en fra mit stavgangshold. Jeg havde engang fortalt hende at jeg havde set sådan nogle på et julemarked, og vi talte om sikken et arbejde det måtte være at lave dem. Det havde fået denne her ældre kvinde til at tænke"Det kan jeg da også godt finde ud af, skulle det være noget".
Så hun havde lavet dem til mig.
Jeg blev helt paf, og tænker stadig sikken et arbejde.
Jeg tør ikke bruge dem til stavgang, det bliver til finere brug



Her har I link til nogle søde til og fra kort, lige til at printe ud.
Det findes der faktisk et hav af på nettet.
http://studiomorran.blogspot.com/2011/12/merry-christmas-in-advance.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar