Jul

Jul
Jul

onsdag den 14. december 2011

14.dec





Imorgen er det min datters tur til at have kage med i skole, så hvad skulle vi dog finde på. Vi endte med at bage de her chokolade muffins med appelsin saft i, som jeg fandt på nettet:
http://www.kvalimad.dk/opskrifter/muffin-grundopskrift-og-muffin-metoden

Kør musen henover her og linket kommer frem.
Hvis man syntes muffins tit er for søde, kan jeg sige at det er de ikke efter denne opskrift.
Pludselig kom jeg i tanke om at jeg engang havde købt en kagesprøjte, som man kunne bruge til kagepynt, så den blev lige afprøvet. Med den kan man lave helt tynde striber.

Ellers har jeg nydt at have 34 personer på en guidet tur idag, over stok og sten i Danmarks smukkeste naturpark, Tystrup Bavelse naturpark. Vejret holdt tørt imens turen stod på så begyndte det at regne, sådan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar