Jul

Jul
Jul

lørdag den 24. december 2011

24.dec


Den mest rolige juleaftensdag jeg nogensiden har haft.
Har sovet længe og stod så op og bagte nogle boller af noget dej jeg lavede inden jeg gik i seng igår.
Så lavede jeg en smoothie af en opskrift jeg havde set i et gammelt Isabellablad.
Efter vi alle havde hygget med morgenmad lavede jeg lige Ris alamanden færdig, det tager sin tid at smutte alle de mandler, men jeg ELSKER Risalamande, så der skal helst være til at jeg kan spise det tre dage i træk.

Roen idag skyldes nog også at vi ikke skal noget og ikke får gæster, ikke iår.

Vi vi gik en skøn formiddagstur i det dejlige solskin, hvor man skulle tro det var forår.










Jeg vil benytte lejligheden til at ønske mine bloglæsere en dejlig juleaften og håber at I hygger.
Det gør jeg, det er for mig totalt afstressende at sidde og redigere fotograferierne og skrive blog, på ingen måde en pligt.
Så nu sidder jeg lige her og hygger, om lidt vil jeg lave noget småkagedej, som jeg håber datteren vil udstikke i figure, hvis ikke hun er blevet for gammel til sådan noget pjat.



Det syntes hun så, så det fik jeg selv lov at gøre.
Her kan I se, hvor frygtlige mange udstiksforme jeg har samlet mig i løbet af årene.


Dagen er ved at være til ende og alt gik godt.
Flæskestegen er spist, og jeg fik grillet sværene uden røgarlarmen gik igang, det var ellers ved at være en tradition.

Gaverne er åbnet og Ris ala manden er spist. mums






2 kommentarer:

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar