Jul

Jul
Jul

mandag den 19. december 2011

19.dec



En af mine julegaveønsker er et folkeaktie af Christiania, det kan man købe her, hvis jeg nu gav dig en ide til en ven eller familiemedlem:
http://www.christianiafolkeaktie.dk/index.php

Jeg kan ikke forstille mig et København ude, eller et Danmark uden.
Der skal være et sted , hvor man tænker og gør tingene lidt anderledes....selvom det ikke er det eneste sted i verden man gør det.
Men stedet har meget at byde på at inspiration  og kreativitet.
Ja ja kald mig bare en gammel hippie, men faktisk er jeg lidt for sendt født til at være det.
Men nu vi er ved det så glæder jeg mig helt vildt til at læse den nye bog, der hedder Hippie.

Jeg har fået håndskrevet mine julekort og sendt dem afsted idag, så skal de nok nå frem. Det er da hyggeligere at få end et pc skrevet. Kald mig også bare gammeldages.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar