Jul

Jul
Jul

lørdag den 26. maj 2012

Kunstnerdage og sommer


Her i pinsen er der Kunstnerdage, i hele Vestsjælland.
De forskellige kunstnere åbner op for deres hjem og værksteder.
Så vi fandt ud af, at ikke langt fra, hvor vi bor var der en der viste sin have frem.
Det måtte vi over og se. Han arbejder også meget med sten og flisebelægning, så det var der også en del af. Især i sandsten.
Sjov ide at stille en billedramme op på den måde.
Vi var netop taget afsted for at blive inspireret og få gode/sjove ideer.


Her er der klippet et hul i hækken og herigennem var der et flot kik ud over markerne.



Super ide, jeg straks måtte stjæle. Så ved jeg hvad jeg skal kikke efter på næste loppemarked!


2 krukker jeg godt gad at eje.


Elsker haver, hvor de ser lidt vildt ud og lidt tilfældigt, men man kan godt se at der er gjort meget ud af det når man kikker godt efter.



På vejen hjem tog vi lige fotos af en purløgmark. Er den ikke smuk? får næsten en til at tro det er lavendel og at man er i Frankrig.



Kunstnerdagen forsætter imorgen og mandag fra kl.11.00-17.00, så du kan stadig nå at finde steder i nærheden af dig du ikke anede var et kunstner hjem. God fornøjelse!














Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar