Jul

Jul
Jul

torsdag den 24. maj 2012

"Kult" the


Her er min nye "Kult"the. Cool Mint er du vimmer, hvor er den god. Den er også blevet omtalt i mange forskellige blogs. Så til sidst måtte jeg prøve den. Drikker en total nydelses kop hver aften, ikke mere hver dag, næ spare spare....Fordi den kan ikke lige købes, her hvor jeg bor"hjælp". Bliver nemlig sindsyg, når der ikke er mere tilbage og jeg ikke lige skal til København eller Roskilde. Måske man kan betille den over nettet???...hmmm.
Min er købt i den skønneste thecafe, som også er en butik, hvor du kan købe the.Nemlig i cafen "Tante te" i Viktoriegade, der er en sidegade til Vesterbrogade.
Idag vil jeg nyde den ovenpå en dejlig dag med mindfulness og masser af yoga, da jeg er ved at uddanne mig til mindfulness instruktør.

2 kommentarer:

  1. http://tante-t.dk/the-35/urtebryg-49/cool-mint-418.html

    Er det ikke denne her ?

    SvarSlet
  2. jooooo lige netop
    MVH Doreen

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar