Jul

Jul
Jul

søndag den 8. juli 2012

Bisserup stand og omegn, turforslag


Dagens er taget fra vores sommerferie tur idag til Bisserup strand. Det var en fantastisk sommermorgen vi vågnede op til og så fik jeg lyst til at vi skulle tage til stranden.
Jeg troede der ville være overfyldt men det var der nu ikke.
Men der var alt det jeg godt ville se og sanse. Vilde rosers duft fra P-pladsen ved campingpladsen/ busterminalen til stranden uhmmm. Et tyrkis blå havvand at se, lyden af legende og badende børn og skønt sand at gå med bare tær i.




Først gik vi lidt rundt nede på stranden, vi ikke de store badedyr(kun min datter), men elsker at opholde os ved stranden. Så gik vi ned i den lille Bisserup havn.



Her kan man finde de fantastiske motiver at fotografere, som disse gamle skibe.
Derefter gik vi tilbage igennem byen og forbi iskiosken(hører ligesom med).
Da vi igen var ved bilen valgte vi at køre til en underligt sted, vi engang før havde været. Så vi kørte af den første sidevej fra P-pladsen ved campingpladsen( ved Bisserup) til venstre mod Holsteinborg og videre endnu. Til dette sted.


Et gammelt nedlagt museeum. Hvad kan der nu være interessant ved det, tænker nogle nok? Men når nu man er lidt forelsket i skønheden ved forfald, så måtte der være nogle fede fotos at skyde. Ville også se om der var den samme stemning, som sidste gang og det var der. Nok på grund af solen stod lige ned på gårdspladsen. Man får bare fornemmelsen af at tiden står stille her, meget meditativ stemning.
Svær at gengive i fotos fandt jeg ud af, men måske I kan fornemme det alligevel.
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar