Jul

Jul
Jul

mandag den 25. juli 2011

Killingerne har fået navne

Karma
Lotus (der blev forskrækket over blitzen)
Lama


Ja så har killingerne fået navne,og de kom alle fra den bog jeg lige havde læst "Gral" af Lars Muhl.

De er nu omkring 5 uger.
De har fået en gammel grisebås jeg har indrettet til dem, da de alligevel var begyndt at kravle ud af papkassen.Jeg har prøvet at stoppe halm i alle huller rundt om grisebåsen, så de ikke løber ud, men det lykkes dem tit at finde en vej ud. Gider ikke at have dem i hele stalden endnu.
I båsen er der soveskjul og en kattebakke, de selv har fundet ud af at bruge. Bare de så husker det hver gang. Ja, og så er der vand.
Idag fik de for første gang rigtig "mad", det var toskerogn blandet op med lidt tykmælk. Rigtig mælk må de jo ikke få.
De var kun Lama, der fandt ud af at det var godt og det var så han væsede af de andre store katte og langede ud efter sin egen mor. Sjovt at de havde sådan respekt for sådan en lille fyr, der nærmest stod oppe i maden. De to andre løb bare rundt og legede.


Her er så kattemor. En helt typisk gråstribet kat. Sådan som jeg syntes en kat på landet skal se ud.
Hun sidder på foderspanden og vogter den. Hun hedder "Skjold", da hun som killing havde en stor rund aftegning på ryggen, som godt nok ikke mere kan ses.
Husk at fortælle venner og bekendte om disse tre killinger, de kan følge her på bloggen, indtil videre har jeg kun en der måske er interesseret i den ene af dem. Vil meget gerne have afsat alle tre, da jeg har nok katte i dem jeg har.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar