Jul

Jul
Jul

søndag den 8. april 2012

Uventede gæster og stendysser





Uventede gæster og hvad gør man så? tænkte jeg i formiddags, da jeg hørte at nogle lige kom forbi, med hestegødning faktisk.Så nu får køkkenhaven lidt "mad" og andre ting skal nok også nyde godt af det i haven. En hel trailer med hestemøj hurra.
Nå! men vi havde en Asti på køl og lidt chokoladepåskeæg, små figner og så miksede jeg lige lidt rosiner og mandler med lidt lakridspulver. Det bare min store favorit for tiden.
Dette blev nydt i drivhuset, så det var som en sommerdag.




Senere proppede vi hunden i bilen og hele familien kørte til en af de næmeste skove og nød anemoner, stendysser og skibssætninger. Dissse første bygningsværker fra de helt første mennesker her i Danmark giver mig altid sådan en ærefrygt. Det også steder hvor tiden står stille eller danner en bro fra stenalderen til nutid.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar