Jul

Jul
Jul

lørdag den 8. oktober 2011

Var med min datter til livsstilsmesse


Idag har jeg været i Forum, til Feminas livstilsmesse. Min datter går meget op i mode, så det er en sjov måde at hygge mig med hende på.





Frokosten derinde blev en økologisk appelsin juice, og en grøn salat, vi var så sunde idag.


Der var ellers nok af lækkerier, som her. Der mindede os om Paris, især de øverste makroner.

Mads og monopolet var der.



Marianne Tomborg lægger make up



Så kom endelig ikonet på scenen. Det var ham min datter og jeg havde ventet på. Vi oplevede ham også sidste år. Han er altså også rigtig god formidler(det kan jeg jo ikke lade være med at kikke på). Han har humor og indtager bare scenen.



Den skulle jo have hele armen, så der blev også hjembragt en goodiesbag.


Her kan man se indholdet af sådan en taske.






2 kommentarer:

  1. hej Doreen
    Det var da en skøn måde at hygge sig på..
    alene den goodie bag !
    Det lader nok til, at der var inspiration at hente
    - også selvom man ikke nødvendigvis er en mode-haj .
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Nej, men det er sjovt at prøve at sætte sig ind i ens datters passion.

    Kh Doreen

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar