Jul

Jul
Jul

fredag den 9. marts 2012

En kasse med posten


Forleden fik jeg denne dejlie kasse med posten, med bestilte kosttilskud osv.
Det ikke fordi jeg skal reklamere for netfirmet Natur og helse, men nu har jeg handlet der jævnligt over flere år.
Der er helt klart noget at spare, hvis man køber mange af sådanne ting, og køber du over 1500kr er der ingen porto på kassen. Det gjor jeg fast hver anden måned i flere år, nu går der lidt længere tid imellem.
Denne gang var der som altid min grønne te, den drikker jeg hver morgen.Hørfrøolie til mine smoothies, hybenpulver ikke så meget til mig, men er også begyndt at putte lidt i smoothien engang imellem. Men min mand elsker hybenpulver og kan ikke leve uden dens virkning på ham. Der er mandelmos for første gang, jeg skal prøve til forskellige ting f.eks smurt på en riskiks eller knækbrød til en mellem mad.
Der er e-vitaminer og den gode crem og shampo fra Læsø, som en i familien bruger.
Så der fiskeolie, det indtager hele familien , hver dag.
Som hygge er der cacaonibs, det er knuste 100% rå kakaobønner, de gode at drysse over is, og smoothie.
Gojibær med chokolade er første gang jeg prøver, de også dejlige som en lille luksussnaks eller drysses på is.
Ja så der en flaske opvaskemiddel, der dufter dejlig af æbler og er 100% naturlig.Har jo desværre ikke opvaske maskine.
Andre gange kan der være mange flere kosttilskud, men det var ikke behovet denne gang.
Syntes, selvom jeg jo godt ved at jeg selv har betalt, at det er helt hyggeligt at få sådanne en kasse engang imellem.
Det minder mig om dengang vi fast fik en kasse fra årstiderne med økologiske grønsager og andet.
Den by jeg arbejder i har desværre heller ikke en helsekost, og matas har ikke altid tingene, så det ganske smart på denne måde.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar