Jul

Jul
Jul

tirsdag den 17. januar 2012

Magi i luften


I søndags fandt jeg de her små "fætre", små tegn på forår, selvom de nu snakker om sne.
Men det sjovt, som det er et mirakel hvert år når de dukker op.Op af den mørke muld dukker de op, og står der og lyser som små sole(så lysende at de brænder helt igennem på fotoet, fordi solen står lige på deres lyse farve). Her i familien er det noget der er meget vigtigt at vise hele familien når man opdager dem, og de giver glæde og ny energi, foråret er på vej, selvom der nok lige går lidt tid endnu.



Jeg elsker blomster og ved at de er med til at sætte mit humør i vejret. Så kan jeg ikke finder nok blomster udenfor må jeg have nogle at følge indefor. Amarylis er fantastiske, som de skyder i vejret efter lyset og springer i alle verdenshjørner. Viste du at den er i famili med vintergækker? Hvad sætter dit humør i vejret?





Mine katte kom også ud af stalden og nød at sidde i solen. Min allerstørste spirituelle guro Erhart Tolle siger i en af sine bøger:" Mine største spiritulle lærere, har været katte". Tro mig jeg ved hvad han mener.

Gyrstinge sø helt spejlblank og med lidt is på. Stilhed lyser ud af billedet, men sådan var det ikke at opholde sig der i søndags. Der var en masse gæs længere ud der ikke holdt sin mund et sekund, men hold en værre skræppen og sladderen. Der var helt klart en stemning af en natur, der var ved at vågne op efter vinteren.
Savner at give mig selv lov til at sidde og kikke ud over sådan et landskab i timevis og bare blive et med naturen og måske helt forsvinde til sidst.

I morgen glæder jeg mig til at holde foredraget "Sådan bruger du shamanisme i 2012", ude på mit arbejde,ved at det er min niché.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar