Jul

Jul
Jul

tirsdag den 24. januar 2012

Lidt morgensol gør godt

Elsker at jeg arbejder et sted, hvor jeg kan tillade mig, at starte morgen med at springe ned til søen og tage nogle fotos. Vel vidende at jeg havde en frivillig medarbejder til at tage telefonen og sætte kaffe over.
Disse 20 minutter var guld værd, så smukt og så meget ro og fordybelse gav det mig.
Hvordan det påvirkede mig resten af dagen ville nogle måske tænke og til det har jeg kun at sige "Så godt". Jeg har haft tre møder lige efter hinanden uden pause og bare med en stående frokost i 5 min. imellem kaffenbrygning til de næste. Dette plejer at gøre mig forvirret eller træt, men ikke i dag. Syntes jeg har været så nærværdende under alle tre møder også selvom de var ret krævende.
Findes der noget på dit arbejde du kan tillade dig uden det skader andre eller jobbet ? som kan bidrage til at du får en bedre dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar