Jul

Jul
Jul

søndag den 13. januar 2013

2. Vegetaruge

Nu skal jeg ikke kun skrive, hvad jeg spiser uge for uge, der skal nok også komme opskrifter bare rolig.
Men her er måske lidt til inspiration til dem der ikke ved hvad man skal finde på som vegetar.
Har faktisk tabt mig et kg mere også selvom det ikke var det der var formålet. Hvis det bliver ved med et kg om ugen, ja så ved jeg jo snart ikke ;-)
Men jeg har det skønt med vegetarmad, savner intet og har det godt i kroppen, som bare mangler noget motion.


Ristaffel


2. vegetaruge:

Mandag

Müesli med nøddemælk

Et stykke grovbrød med Tahin

Tomatsuppe

Dessert-Cultura med Müesli

Tirsdag

Blåbær smoothie

4 stykker rugbrød, 2 med Tatex og 2 æggemadder

Småkager og te

Wokgrønt, ris og nødder

Et stykke brød med Tahin/pålægschokolade

Onsdag

Cultura med müesli

Rester af wokret

Grønsagssuppe med fütes

Torsdag

Müesli med nøddemælk

En bolle med honning

En stor skål salat med pesto og et stykke brød med pesto og ost

Risengrød

Fredag

2 stykker brød med honning og syltetøj

Et stykke rugbrød med ost og pesto

Rester af wokret

Et stykke brød med nutella

Vegetarisk brændende kærlighed


Lørdag

Ylette med blåbær og müesli

Rest af suppe forleden

Småkager og te

Ristaffel med Tofu

En muffins hjemmebagt
 
 

Søndag

Havregrød med æble, blendede nødder og rosiner

Rest af ristaffel

Pasta med svampeflødesovs

1 kommentar:

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar