Jul

Jul
Jul

tirsdag den 27. september 2011

Killingerne kan flytte hjemmefra nu



Så er killingerne klar til at flytte hjemmefra, de er 13 uger gamle.
På fotoet er de yngre.
De er gode til at bruge kattebakken ovre i stalden, hvor de er født.  Vi har en hund, der ikke ville kunne klare dem inde i huset.
De er præget af mig lige fra starten af så de er vant til mennesker og andre katte.
De er blevet præsenteret for både vådkost og tørkost og kattemor har præsenteret mus for dem.
Så kender du nogle der kunne være interesset eller er du selv så skriv til mig.
Jeg bor mellem Sorø og Ringsted.
Der er to hanner og en hun.

1 kommentar:

  1. Nørjjj .. sikke nogle blå øjne...
    men desværre.
    Jeg er ikke aftager til en sød lille killing. Men der skal nok melde sig nogen, er jeg sikker på :o)
    kh Mona

    SvarSlet

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar