Jul

Jul
Jul

fredag den 17. februar 2012

Hard Rock cafe i København


Her er min vegetar burger fra Hard Rock cafe idag, i København. Den var udemærket. Det var min mand, der fik dette skøre påfund, at familien skulle spise frokost her. Det også noget vi har snakket om mange gange. Burgeren var udemærket, men så heller  ikke mere.
Hard Rock Cafe er en helt særligt koncept, der findes i mange forskellige hovedstader. Den vi var i sidste år i Paris er meget større og i to etager. Konceptet går ud på, at der bliver spillet noget god rock musik, med en stor skærm, hvor du kan se dem der spiller. Der er udstillet guitarer fra kendte grupper og musikere, og noget af de kendte musikeres tøj.Det et lille museem at gå rundt at kikke. De fleste der spiser der, tror jeg mest kommer for at spise der. Men går du lidt op i vintageguitarer osv så det et besøg værd. Måske var det lidt opstyltet at tjernerne skal snakke engelsk til en selvom man er danskere, bare fordi at det skal være så internationalt som muligt.



Men ellers så nød jeg på vores Københavnertur, at gå at kikke op i den skønne vejr. Så ser man helt nye ting. Her et sjovt skilt.



Her et hus, der kunne har ligget i Paris.

Sikken mange tårne, der i virkeligheden findes i København. Det kunne være sjovt at bo sådan et sted.


Det var nærmest forårs stemning , der var i København idag. Folk sad på bænke og ved udendørs fortovscafer. Her er det ved søerne, der er trafik af gående , løbende og folk der sidder og nyder solen.


Der blev også lige tid til en latté i Magasin og sørmer om ikke datteren skulle have sin første, efter at have smagt på min!Den var også både smuk og smagte godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når i skriver en kommentar